Monday 9 May 2011

Testimoni Pengamal Jus Kurma Pegaga

Tidak lengkap sekiranya tidak disertakan sekali testimoni pengamal Jus Kurma Pegaga ini. Oleh itu, di bawah merupakan antara testimoni pengamal minuman berkhasiat ini.


  • Puan Zuriani Zainal, Sg. Petani, Kedah -- Alhamdulillah sejak anak saya Ummi Solehah mengamalkan Kurma Pegaga,dia tidak lagi mengadu sakit kepala, dia juga kurang demam, fikirannya makin cerdas, rajin baca buku. Dulu kerana masalah kesihatan, dia kurang aktif tetapi sekarang sudah boleh bersukan.
  • Puan Norul Wahiza Bt. Abdul Wahab, Bayan Baru, P. Pinang -- Dua orang kawan saya memberitahu masalah kesihatan mereka sudah dapat diatasi walaupun baru satu minggu amalkan Jus Kurma Pegaga. Seorang itu sudah 9 bulan tidak datang haid, lepas minum Jus Kurma Pegaga, haid datang balik seperti biasa. Seorang lagi hadapi masalah tekanan darah tinggi, lepas tu sakit gigi tetapi setiap kali pergi klinik untuk cabut gigi tidak boleh dicabut kerana tekanan darah. Alhamdulillah selepas minum Jus Kurma Pegaga masalahnya dapat diatasi. Jur Kurma Pegaga ini amat baik untuk seisi keluarga kerana amat berkhasiat dan harganya pun amat berpatutan.
  • Puan Habsah, Sik, Kedah -- Dulu saya lemah dah tidak bermaya ketika mengandung, tapi kali ini saya sihat dan cergas selepas mengamalkan Jus kurma Pegaga. Saya syorkan kepada ibu-ibu yang mengandung amalkan minuman ini ketika mengandung kerana ia amat baik untuk kesihatan ibu dan bayi dalam kandungan.
  • En. Md. Din, Selama, Perak -- Saya menghadapi migrain sejak 15 tahun lalu. Alhamdulillah penyakit tersebut telah dapat diatasi setelah saya minum Jus Kurma Pegaga ini sebagai minuman harian kerana ia sedap, berkhasiat dan murah.
  • Puan Noraini Mohd Noor (09-6227589) -- Mulanya saya cuba satu dozen Jus Kurma Pegaga ini pada bulan Ramadhan. Saya lihat perubahan pada anak saya. Dia cukup aktif walaupun berpuasa. saya sendiri pula menghadapi masalah rambut gugur, tapi setelah amalkan Jus Kurma Pegaga ini, masalah rambut gugur tidak berlaku lagi. Sekarang saya telah menjadi pengedar di Terengganu.
Dapatkan stok anda hari ini juga di farmasi, pasaraya, toko herba dan toko jamu berdekatan. Cuma RM16.50 (SM) / RM19.50 (SS)

Hubungi Puan Mazidah di nombor 017 463 2026 untuk maklumat lanjut.

5 comments:

  1. boleh juga dapatkan JUS KURMA PEGAGA di rangkaian SAHABAT ROSELLE MARKETING..

    www.sahabatroselle.com @ www.sahabatroselle.blogspot.com

    PRODUK MUSLIM PILIHAN ANDA...

    ReplyDelete
  2. salam puan macammana nak jadi pengedar yer?

    ReplyDelete
  3. Assalam, sekiranya anda berada di area Shah Alam, anda blh dptkan jus kurma pegaga di Usrah Halal Market Wisma MAIS, sek 3 Shah Alam, tel 013 2917012

    ReplyDelete
  4. nak tanya saya nak beli on-line macamana yer..

    ReplyDelete